Sharukhania
اهلا يا شاروخاني يا كبير نورت الامبراطورية كلها

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

Sharukhania
اهلا يا شاروخاني يا كبير نورت الامبراطورية كلها
Sharukhania
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
راديو بادشاه

المواضيع الأخيرة
» أغاني فيلم Darr
تويتر شهر ابريل مترجم Emptyالإثنين مارس 19, 2012 9:41 am من طرف rokikaka

» صور الكينج الجزء الاول
تويتر شهر ابريل مترجم Emptyالأحد فبراير 05, 2012 10:47 am من طرف زوزو

» هايات يا جماعة
تويتر شهر ابريل مترجم Emptyالثلاثاء يناير 31, 2012 4:36 pm من طرف زوزو

» صور من فيلم kabhi khushi kabhi gham
تويتر شهر ابريل مترجم Emptyالأحد ديسمبر 11, 2011 1:38 pm من طرف روسان

» فيلم ماي نيم از خانMy name Is Khan جودة عالية وترجمة احترافية
تويتر شهر ابريل مترجم Emptyالأربعاء يوليو 20, 2011 5:56 am من طرف reham

» من هو الامبراطور خان (الملك سابقا)
تويتر شهر ابريل مترجم Emptyالأحد أغسطس 08, 2010 9:08 am من طرف مادهوري محبه شارو

» لقاء مع الكينج شاروخان اجرته مجلة L' Officiel الفرنسية
تويتر شهر ابريل مترجم Emptyالجمعة يونيو 18, 2010 12:03 pm من طرف اشواريا راى

» تويتر شهر 3 من البداية مترجم
تويتر شهر ابريل مترجم Emptyالجمعة يونيو 18, 2010 11:55 am من طرف اشواريا راى

» تويتر شهر ابريل مترجم
تويتر شهر ابريل مترجم Emptyالجمعة يونيو 18, 2010 11:51 am من طرف اشواريا راى

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
Paposhka
تويتر شهر ابريل مترجم Vote_rcapتويتر شهر ابريل مترجم Voting_barتويتر شهر ابريل مترجم Vote_lcap 
Dil Se
تويتر شهر ابريل مترجم Vote_rcapتويتر شهر ابريل مترجم Voting_barتويتر شهر ابريل مترجم Vote_lcap 
اشواريا راى
mado
MONY SRK
alsaraa mohamed
زوزو
روسان
rokikaka
reham

تويتر شهر ابريل مترجم

2 مشترك

تويتر شهر ابريل مترجم Empty تويتر شهر ابريل مترجم

مُساهمة من طرف Paposhka الإثنين يونيو 07, 2010 4:40 am

بسم الله الرحمن الرحيم

نبدأ تويتر شهر ابريل

تويتر شهر ابريل مترجم Twit11

قهوه ساده و سجاير و كابينات صغيره و سينما مبتكره و كريكيت مش متوقع و اطفال جمال دي اعمق كل حاجه بتبدي بحرف السي عندي ..(لاحظو الكلمات كلها بحرف ال c ...children ..cabins.. coffee.. cricket)

تويتر شهر ابريل مترجم Twit12
صديقي المقرب و واحد من الناس المهمين في صناعه الافلام ..بوبي .حالته مش كويسه و جاتله جلطه ان شاءالله يبقى احسن بس انا حزين جدا اني شايفه تعبان ...

تويتر شهر ابريل مترجم Twit13

قريت في صحيفه من الصحف اني ممكن يترفع علي قضيه عشان لو الفريق كسب هارقص في وسط الملعب بتاع دوري الكريكيت ..هي امتى الناس هتطور حس الفكاهه بتاعها ؟!

تويتر شهر ابريل مترجم Twit14

انا بس كنت بهزر بخصوص الرقص في الملعب ..من الواضح اني مش هاعمل كده حتى لو كسبو ..مين طيب اللي بيعمل كده ! هو ماحدش بيفهم الدعابه خالص (والله معاه حق دي ناس خنيقه!)

تويتر شهر ابريل مترجم Twit15
هاعالج ركبتي ..عشان لازم ارجع اعمل حركات اكشن تاني ز و هارجع لكم قريب بحبكم كلكم ..كمان من هنا ورايح انا بستحمي بكامل ملابسي هههه.

تويتر شهر ابريل مترجم Twit21

انا اتولدت و تربيت هنا في دلهي بحس بحنين كل ما باجي هنا مع اني استقريت و اشتغلت في مومباي بس دايما بتتطلع للمستقبل و انا هنا .

تويتر شهر ابريل مترجم Twit22
احساس غريب من الماضي عشان ابويا و امي كانو هنا في دلهي ..و نظره جميله للمستقبل عشان ولادي هيعشو حياتهم في مومباي ...

تويتر شهر ابريل مترجم Twit23

وانا رايح كلكتا في طياره صديقي المشمسه لسه راجع من جوا ..ومبسطوط قوي انه قرودي الصغيره (ولادي) بيبوسوني (كالعاده

تويتر شهر ابريل مترجم Twit24
و بوس اكتر من ..من الجميل انه الواحد يكون أب ..اتمنى انه الفريق يلعب كويس ولادي متحمسين قوي

تويتر شهر ابريل مترجم Twit32
في المستشفى طول اليوم ..مش مصدق اني اشوف صاحبي بوبي اللي دايما مرح و بيتحرك كتير وقت التصوير اشوفه في الحاله دي ادعو له كلكم ان ربنا يرجعه لنا بالسلامه.

تويتر شهر ابريل مترجم Twit33

دلوقتي فهمت قد ايه جسمنا ده حاجه غاليه و ممكن تتكسر بسهوله لازم ابتدي اخد بالي اني حياتي معتمد عليه (جسمه يعني) لانه دي الحقيقه .

ماشي كده ده كان الايام اللي فاتت ..كان الفريق مغلوب و هو مزاجه وحش قوي كمان عشان صاحبه
بس النهارده اخيرا ربنا نفخ في صوره فريقه و كسب ...

وكمان في اخبار كويسه

تويتر شهر ابريل مترجم Twit41

اخبار كويسه في كل حته ..بوبي صديقي حالته استقرت و الفريق لعب كويس زالحقيقه انه معتمد على مين اللي كان عايز يكسب النهارده .

تويتر شهر ابريل مترجم Twit42

انا بصلي و عندي امل للفريق و لبوبي انهم يكونو احسن دايما و نفضل مبسوطين اليومن الجايين احنا نقدر نحارب في الدنيا دي لو بس عندنا اعتقاد ايجابي

تويتر شهر ابريل مترجم Twit43

اتعرض علي صلاه النهارده من تابو الصديقه الجميله و الممثله الرائعه في المستشفى هي جميله و لطيفه جدا انها صلت معايا .

تويتر شهر ابريل مترجم Twit44
سمعت من منتج بيقول انه احنا محتاجين افلام طموحه و ابداعيه و تمشي كويس مع الفشار و الصودا ..
وانا موافق جدا ! (ههههه ايه هو اصله ده -نكته طبعا!!)

تويتر شهر ابريل مترجم Twit45
في حد لسه قايلي اني المفروض اعمل فيلم مع جوري و كاران هو اللي يخرج الفيلم ..ههههه طيب ما تقولوه له هو الاكونت بتاعه اهو ..(وقلنا له فعلا لما يصحي بقى يبقى يرد علينا هههه !)

تويتر شهر ابريل مترجم Twit46
هادخل في مود النوم بقى عندي شغل زياده اليومن الجاين و كمان بحاول اغير اسلوب حياتي و انام بدري و اصحى نوعا ما بدري (ولو اني اشك بس يلا خليه يحاول تويتر شهر ابريل مترجم Sarcastic )

اه للامانه في صوره نسيت احط التويته بتاعتها بس حطيتها في موضوع عزوفه كان غاب فتره و رجع وقال يصورلنا نفسه و يجدد و يلعب في الصوره بالفوتوشوب طلعت النتيجه ...شوفوها

حاجات كتيره قوي في نفس الوقت ..مشاكل على الملكيه و كنت بره العالم اللاسلكي بتاعنا ..بتمنى انكم كلكم كويسين و حياتكم ماشيه كويس
تويتر شهر ابريل مترجم Twit2h
صديقي فيجاي طيب قوي هو في بنجالور كمان ديبكا اتصلت (بيتكلم على الناس اللي اتصلت تسال على صاحيه و مدير شركته بوبي احنا عارفين من المره اللي فاتت انه عنده جلطه و في المستشفى ) بس هو انا لازم ارجع مبومباي و اخلص شويه حاجات كمان الفريق هيكسب ا ن شاء الله .

انا كويس زي ما المفروض انه كويس يكون ..كنت بتمنى اني تدرب شويه الاسبوع اللي فات بس كان اسبوع مليان شغل و التصوير هيبتدي تاني قريب.

بنشتغل بجد في المؤثرات المرئيه و الاكشن دي اول مره نجرب حاجه كده انا دايما بقلق من اني اخيب ظن و لادي ..

للاسف كلنا اتقابلنا في المستشفى ..بس كل المكتب كان هنا الشباب و البنات الجمال اللي في المكتب بتاعي اظهرو حب و جو شغل جميل (كلهم حم عشان يشوفو بوبي في المستشفى)

تويتر شهر ابريل مترجم Twit31
في حد هنا قاللي مثل كده بيقول انت بس اجتهد في الدعاء و ربنا عليه الباقي ..يمكن دي طريقه واحد ه عشان نوصل .

تويتر شهر ابريل مترجم Twit32

محاط بعاناه ناس كتير و بادعيه كتير و الهه كتير في المستشفى انا عرفت دلوقتي انه الناس بتصلي في المستشفى يمكن اكتر من اي مكان تاني .

عدل سابقا من قبل Paposhka في الإثنين يونيو 07, 2010 6:22 am عدل 1 مرات
Paposhka
Paposhka
Admin

المساهمات : 99

https://sharukhania.yoo7.com

تويتر شهر ابريل مترجم Empty الجزء الثاني

مُساهمة من طرف Paposhka الإثنين يونيو 07, 2010 4:53 am

Part 2

ههه في حد بيقولي طيب احسن حاجه تصلي في الماتشات بتاعة الفريق يمكن يكسبوا بس متهيالي نلعب كويس هيحل المشكله .

تويتر شهر ابريل مترجم Twit34

التصوير هيرجع من غيري بكره كام يوم كده و بعدين هانضم ليهم في مشاهد الاكشن اصعب اجزاء و اصعبها بتتصور دلوقتي واو !

تويتر شهر ابريل مترجم Twit36

ريد تشيلي الجرافيك و جيف من امريكا .كمان في استوديوهات معانا عشان نكمل الشغل في ار ايه وان مهمه كبيره شويه على فيلم هندي .

تويتر شهر ابريل مترجم Twit37

شيلت طفل عنده 3 ايام النهارده ..حسيت انه هش قوي وضعيف ..ولادي كبرو قوي لدرجه اني نسيت الاحساس ده .بس لسه بيمسكو ايدي و احنا وسط الناس لسه ضعاف.

تويتر شهر ابريل مترجم Twit38

زي ماواحد نصحني بطلت احارب الاشرار الداخليه و احنا في هدنه دلوقتي و بنحتفل بعدم النزاعات النهارده .

تويتر شهر ابريل مترجم Twit39
اتسألت فاهجاوب ...اول مرتب كان في حفله في دلهي و خدت 50 روبيه (اعتقد انه العمله كده) و خدت القطر و رحت شوفت تاج محل بالفلوس

لسه شايف الاخبار ..حرب عشان الناس تتجوز و حرب في الكريكيت و خناقات في المستشفى و ماعادش حد عايز يحب ولا ايه ؟

تويتر شهر ابريل مترجم Twit42

انا احتمال اخسر وظيفتي كعاشق لو فضلت الحرب هي الموضه ..ياريت حد يوقفها ابدأو حركه دعم اجتماعيه عشان تمنعو القسوه عن الابطال الرومانسيين .

تويتر شهر ابريل مترجم Twit43
كملت 100 يوم في تويتر ..شكرا ليكم كلكم .انا شفت طفل عنده 3 شهور امبارح في المستشفى
انا كأني زيه هنا في تويتر دلوقتي و الحياه حلوه لحد دلوقتي

امريتا صديقتي و ابنها .ما شا ءالله لسه جديد في الدنيا و مش متاثر بيها لسه . بدعي انه يكبر و يبقى قوي وحقيقي
كان من الجميل اني اشيله .

في المستشفى و قت الصلاه لبوبي .بقعد اقوله نكت و حاسس انه سامعني ان اشا ءالله هو هيضحك و يرجع لنا بخير .انا واثق
Paposhka
Paposhka
Admin

تويتر شهر ابريل مترجم Empty الجزء الثالث

مُساهمة من طرف Paposhka الإثنين يونيو 07, 2010 4:57 am

الجزء الثالث
يارب عيني انا عيني باظت ياخوانا

اه الرسايل اللي جايه دي ..الفريق بتاعه طلع من التصفيات قبل النهائيه للدوري بتاع الكريكيت ..
وطبعا هو متاثر جدا ..
تعالو نشوف

تويتر شهر ابريل مترجم Twit46

انا بتحمل المسؤوليه كامله في اني ماحطتش عرض كويس من الفريق .كان في حب كبير من الفريق بس انا ماقدرتش انا ابادلهم الحب ده (مش فاهمه قوي يقصد ايه بس هو هنا قصده انه هو السبب في حال الفريق كده ! )

تويتر شهر ابريل مترجم Twit47
شكر اخير لجمهور كلكتا كلكم خلوتونا فخورين جدا بكم .و ماقدرتش اعمل زيكم و ماقدرش ادي اي وعود قادمه في المستقبل كمان خسرت الحق في كده.

تويتر شهر ابريل مترجم Twit51
ولادي حضنوني لاول مره كده من 3 سنين من اخر مره لما خسرنا هما تخطو الحزن بتاع الخساره احسن منى ..لازم اتعلم منهم .
تويتر شهر ابريل مترجم Twit52
انا محبط ..ماقدرش اعمل اي حاجه اكتر من كده للفريق انا آسف ماقدرش ابان متفاءل بغرور للموسم الجاي .شكرا للدعم يا تويتر .
تويتر شهر ابريل مترجم Twit53
سلام ليكم كلكم ..هاروح اتعامل مع الحباط ده بالطريقه اللي اعرفها كويس انا بتختتار السم اللي يريحك (مجازا هيقوم ينام غالبا ) اعتذار غير مطلق ليكم كلكم.
تويتر شهر ابريل مترجم Twit54
انا مش حزين (ما هو واضح !) انا عندي احساس بشع لكلكتا و كل الناس الجميله اللي في البلد دي و الرعاه بتوع الفريق نوكيا وو xxx مافيش وعود تاني .سلام xxx مافيش وعود تاني .سلام.
Paposhka
Paposhka
Admin

تويتر شهر ابريل مترجم Empty الجزء الرابع من تويتر شاروخان شهر ابريل

مُساهمة من طرف Paposhka الإثنين يونيو 07, 2010 5:02 am

تويتر شهر ابريل مترجم Twit55
مين اللي بيبعت الامثال اللي مالهاش معنى دي ..كميه رهيبه من الامثال و الحكم عندي في الموبايل هو في عفريت قاعد يكتب و يبعتهم بسرعه غريبه لشركات الاتصالات عشان يشغلهم !

تويتر شهر ابريل مترجم Twit56
الحاجات دي على الموبايل و الشعر اللي ناس بتبكتبه ده كله بيخليني اصدق انه عندنا احسن كتاب افلام بالرغم انه احنا متهمين بعدم جوده القصص .

تويتر شهر ابريل مترجم Twit61

بوبي حالته استقرت بس لسه مافاقش .ادعيه كتير و لسه تحت الملاحظه من الاطباء كل الناس في التصوير بيفتقدوه هيتحسن قريب .

تويتر شهر ابريل مترجم Twit62
برضه عشان كل الناس فاكراني زعلان و كده انا مش زعلان انا بس خايب ظني و ده كمان هدى شويه يوم جديد طريقه جديده و لازم نوصل للي احنا بنشتغل عشانه

تويتر شهر ابريل مترجم Twit63

كون انه الواحد ناجح مش معناه انه مايتاثرش بالايام السيئه .كونك ناجح معناه انك بتتاثر وبتأثر فيك الايام باختلافها .

تويتر شهر ابريل مترجم Twit64
كمان الناس اللي مش بتتأثر بالخساره بتتعود عليها وانا دايما بقول لو انت كرهت الهزيمه كفايه اكيد انك هتكسب نهايه الخطبه ..ههههه

تويتر شهر ابريل مترجم Twit65
في حد بعتلي معادله حسابيه (معلوماته ضعيفه ) في الربح بتاع الفريق .عشان اصلح لك انا ما استثمرتش ملايين الدولارات في الفريق بس شويه احاسيس مالهاش سعر في فريق الكريكيت .

تويتر شهر ابريل مترجم Twit66
واحد تاني (غير الاولاني) سالني ازاي بتعمل الفلوس الكتيره دي و انت قاعد على تويتر طول اليوم.. اه سؤال صعب ! يمكن عشان انا بقالي عشرين سنه بمثل !

تويتر شهر ابريل مترجم Twit67
هامشي بقى اتكلمنا كتير عن الهزيمه و الارباح في يوم واحد و محتاج اعمل حاجه احسن .زي مثلا اقص شعري عشان التصوير يلا بحبكم سلام .

تويتر شهر ابريل مترجم Twit71

واو سيبت العالم كام ساعه ارجع الاقي كل ده حصل فيرق كلكتا لسه فريقي و انا مش هاسيبه ابدا قلتها مليون مره قبل كده

تويتر شهر ابريل مترجم Twit72
كل الناس اللي بتروح للاستنتجات السخيفه اول ما نخسر اغبياء ما يفهموش انه المثابره و الاصرار هما اللي وصلوني للي انا فيه (اوه اتنرفز ! يستاهلو ماهم خنقوه ههه)

تويتر شهر ابريل مترجم Twit74

عزيز (جوز جوهي تشاولا و شريك في الفريق ) قاللي و انا غلطت في الكلام اللي قاله لي عشان انا مش فاكر بالضبط انا بس مجروح شويه لسه مش مذبوح لو نيمتوني على الارض هيسيل من دمي شويه بس هاقوم تاني ..

تويتر شهر ابريل مترجم Twit81

يوم طويل سوقت لساعتين لحد ما وصلت لونوفالا و صورت في المحطه و رجعت تاني سايق عشان احضن صاحبي في المستشفى و لازم اعالج ركبتي .

تويتر شهر ابريل مترجم Twit8missed
و كنت بفكر و انا راجع هو انا ممكن اعيش في مزرعه ؟ وعلى غير ما توقعت في صوت صرخ في دماغي انا و شعري اللي عامل زي القنفد اني رجل مدينه بالدرجه الاولى (هو مصمم انه الشعر القصير ده مخليه شبه القنفد ! هو حر بقى تويتر شهر ابريل مترجم Lol)

تويتر شهر ابريل مترجم Twit82

تويتر الجذاب ؟ مش دي كأنها العصفور الجذاب ده لقب جديد حتى عليه ..بس شكرا لكم كلكم ( في استفتاء في تويتر اسمه ترشح مين يكون اكتر شخصيه جذابه على تويتر في منافسه قويه بين جمهور شاهيد و جمهور شارو )

اريان في السن اللي بيكون فيه مش اجتماعي قوي .يعني منعزل شويه في العالم الخاص بتاعه اغانيه الخاصه و دماغه الخاصه لسه مش جاهز لتويتر .

تويتر شهر ابريل مترجم Twit85

ايوه بحس بسعاده لما بشتغل و قريت لما كنت صغير انه مافيش بديل للعمل الشاق تينا فاكتور

تويتر شهر ابريل مترجم Twit86
تينا اختصار ل لا يوجد بديل ..للعمل الشاق.
Paposhka
Paposhka
Admin

تويتر شهر ابريل مترجم Empty الجزء الخامس من تويتر شهر ابريل

مُساهمة من طرف Paposhka الإثنين يونيو 07, 2010 5:06 am

عاده مش بفطر ..بس النهارده فطرت مع ولادي بطاطس مقليه و حليب مخفوق تريحه جامده من الاكل الصحي امبارح

(توتيه قديمه بس دمها خفيف ) قعدت اعمل حساباتي عسان اشوف احنا ممكن نوصل للتصفيات النهائيه بتاعت الكريكت
لقيتها مش معقوله و معقده جدا و حتى بعد شويه الحساب اللي فاكرهاهم..الورقه طارت مني في الشباك هههه!

تويتر شهر ابريل مترجم Twit16

شكرا يا جمهوري العربي شفت الفيديو بتاعكم .حلو قوي و مؤثر.عندي تصوير بكره هارجه لحياتي و لحياتي الواقعيه
(فيديو عملوه مجموعه بنات عرب لطاف جدا شوفوه

)

تويتر شهر ابريل مترجم Twit17

انا رجعت ..اسف كنت بصور مشاهد حركه كل جزء في التشرح الجساماني بتاعي بتوجعني ..الاكشن بيتكلم اكتر من الكلام بيقول اي و اوتش و اوووو

تويتر شهر ابريل مترجم Twit18
حفلة توزيع الجوايز في دوري الكريكيت كانت لطيفه ماقدرتش استنى كتير عشان كان عندي تصوير الصبح
كلنا كنا بنبتسم بالرغم من مسحة الحزن ..

تويتر شهر ابريل مترجم Twit27

ليه كل ده ...كل القفزات دي و الطيران و المخاطرات ..بس عشان نثبت حاجه واحده لا انا باعملها عشان انا مؤمن اني اقدر اطير ..انتم خلتوني اصدق كده ..

صديقي بيقول علي "طفل المشاكل " عشان انا دايما في مشاكل ..متهيالي ده صحيح ..مش يبقى ممل لو انا "حل البالغين "

دلوقتي هارجع للتصوير اتعلق من رجلي باالاسلاك الحراره و التراب و العرق و كل الناس دي حوليا ...انا بحب العالم المبهر بتاع الافلام ..

تويتر شهر ابريل مترجم Twit25

بكره عندي اجازه ..الطاقم الاجنبي بيشتغل 6 ايام بس في الاسبوع .جميل بفكر في اني هاقف على الارض بعد 6 ايام من التعليق في الهوا !

تويتر شهر ابريل مترجم Twit26
معلش كنت بعيد شويه ..صعب شويه تكتب و انت متعلق 40 قدم في الهوا ..اخيرا كل ده خلص ..ومن الجميل اني واقف على الارض تاني ..

تويتر شهر ابريل مترجم Twit28

لازم اجري عيلتي النهارده جايه تشوف التصوير ..و ابني هيديني علبه من البان المفضل بتاعه عشان اعمل اللقطه بتاعتي كويس ..

تويتر شهر ابريل مترجم Twit29
طول اليوم راح في اجتماعات عشان الانتاج و كده ..في حاجات كتير حاصله لدرجه اني ساعات مش بصدق انه اليوم خلص !..

تويتر شهر ابريل مترجم Twit210

دلوقتي بشتغل في فيلم واحد بس و هو ار ايه وان دون 2 لسه قدامه كام شهر .هاخد اجازه بعد اول اسبوع من يونيو مع ولادي ..

تويتر شهر ابريل مترجم Twit31

ايوه لسه صديقي بوبي في المستشفى هيتحسن قريب ان شا ءالله و الفيلم صعب قوي بالنسبه للانتاج (بوبي ده المفروض انه بيشتغل معاه في الشركه بتاعته و غالبا هو مدير الانتاج ).

تويتر شهر ابريل مترجم Twit32c

ماشي يلا 10 اسئله و امشي ..ركبتي بتوجعني قوي لونها اتغير من الالازرق للبنفسجي الغامق اغمق من تي شيرت فريق الكريكت ..

فراخ مشويه و مراتي بتجبرني اكل معاه خضار - سوراج هوا ممادام اغنيتي المفضله - انا بحب الاكشن و الكوميدي - ابتديت امثل عشان اتغلب على احزاني ( مجموعه اسئله مختلفه زي ماهو باين بياكل ايه و اغنيته المفضله و اخر حاجه ليه ابتدى التمثيل في اول حياته و يقصد يتغلب على احزانه فقد امه و قبلها ابوه ..)

تويتر شهر ابريل مترجم Twit34

انا ما برتحش و مافيش سبب تاني عشان ارتاحلو مزبوط - ار ايه وان يعني الدخول العشوائي هتفهمو لما تشوفو الفيلم -

تويتر شهر ابريل مترجم Twit35
ار ايه وان الموقع بتاعه هيبقى موجود قريب - مافيش فيلم قريب مع كاجول و ياش شوبرا قريب - مابعرفش ارقص كويس بس بحاول بكل جهدي - انا البطل في ار ايه وان ..

ايوه نفسي ابطل تدخين بس مش دايما اللي احنا عايزنه بنوصله هههه(حجج! ) - بخطط اخد ولادي استطانبول اجازه - انا خجول بدرجه 8 على 10

كتير بيقولولي ان عيوني حزينه - ولادي بيتخدمو الكمبيوتر بس مش كتير - البطل الخارق في الفيلم اسمه جي وان - و انا موافق اتجوزك ههههه (تويتر شهر ابريل مترجم Oops)

تويتر شهر ابريل مترجم Twit47
والدي كان عنده مطعم و انا ما اشتغلتش فيه - ابتديت ادخن و انا عندي 27 (متهيالي انه قبل كده بس كان يمكن على خفيف بقى !)

تويتر شهر ابريل مترجم Twit36
حاول انك تبقى الاحسن في اللي انت مقتنع بيه - و دايما هيكون في ضغط و في وقت الضغط محتاج تبطل سباحه ضدد التيار توقف و تعوم شويه ...(قصده انك حارب اللي انت معتقد فيه بس وقت ما الدنيا تتقلب ضدك اهدى شويه عشان ما تشتتش نفسك )

حد فهم جاجه من اللي انا قلته ده ..انا بكتب بتشتت عشان عندي 140 حرف اقول فيهم كل حاجه عن افكاري الساذجه

تويتر شهر ابريل مترجم Twit52

في ايام بحاول اتحمل مسؤليه حياه ناس كتير بتتحرك معايا ياريت بي لو كنت اقدر اتحمل مسؤوليتي بس خاصه في الايام اللي عندي فيها برد ( يا اما دي تخاريف البرد يا ما يقصد انه الناس اللي بيشتغلو معاه ..بس شكلها كده الاولانيه !)

تويتر شهر ابريل مترجم Twit53
قريت مكتوب على تي شيرت "المشي ب حريه " مهدي للاعصاب انه مش لازم يكون الحروف مضبوطه هجائيا متهيالي حلو ( العب ! )

تويتر شهر ابريل مترجم Twit54

الهجاء مش مهم طالما ان المعنى واصل مضبوط يا اصدقاء لو فضلنا ناخد بالنا من الغلطات الهجائيه مش هنوصل للمضمون .

تويتر شهر ابريل مترجم Twit55

عندي برد و حمى ..و الكلام بيطفو و يدوب لما المسهم و درجه حرارتي عاليه وبرد .. من الغريب انه احنا بنسميه برد و الجسم بيكون سخن !

تويتر شهر ابريل مترجم Twit56

اه اسمي خان محقق مجاحات كبيره في بولندا ..شكرا لكم كلكم كاران قالي من كام يوم ! بتمنى النسخه الجديده تكون عجبت الناس في كل مكان (في نسخه من اسمي خان متقصره شويه اسمها النسخه العالميه دي اللي هتنزل امريكا و كام دوله في اروبا )

تويتر شهر ابريل مترجم Twit57
عشان بس كلكم تعرفو ...افلامي الجديده هتاخد وقت عشان تنزل .الخدع البصريه يتاخد وقت طويل قبل الانتاج ..

تويتر شهر ابريل مترجم Twit58

لازم ابطل اكتب زي المحموم كده ..اكيد ابتديت اخرف ( من الاول يا غالي ! ) الدكتور مستنيني بديني حقنه لازم اخدها عشان عندي تصوير بكره
بحكم كلكم ..

تويتر شهر ابريل مترجم Twit16
الحمى سبب كويس انه الواحد ينام في السرير من غير ما يعمل حاجه ..انا حتى مش قادر افكر فعلا
هي الجيوب الانفيه لها علاقه بالمخ

بطل خارق عنده برد ؟ قوى خارقه م عطس خارق ..الرصاص مابيأذيهوش و الكريبتونيت فشل معاه ...البرد عدوه الوحيد (الكريبتونيت الحجر الكوني اللي بيضعف سوبر مان مايعملش حاجه )

اكلت ايس كريم لاول مره من سنين .قالو لي انه بيخفف البرد زمش عارف خواصه الدوائيه ايه بس ياريت كل الادويه طعمها حلو كده ..

سوري ايس كريم لسه اثاره في الجو ..متهيالي دي النسخه المعدله من تويتر افكارك بتتحول تويتات على طول ..مش محتاج تكتب ..(العب)

اوكي هاقوم انام دلوقتي قبل ما ابتدي اخرف اكتر و افضل اعيد و اعيد و اعيد ..
اوفف هاعيد من الاول و جديد .سلام دلوقتي بحبكم كلكم

بقدم اعتذاراتي الحمى كسبت و خليتني في السرير فتره مع طعم الحديد الحرق في فمي ..او حاجه زي كده النهارده هحاول و اشتغل عشان ارجع تاني لصحتي .

فكره عشوائيه في دماغي ..هو صعب انك تدي شكل لرؤيتك لما يكون في ناس كتيره مش بس من صفحات مختلفه لكن بيقرو كتب مختلفه (يقصد يعني تفهم الناس فلسفتك ازاي و هما مختلفين تماما عنك )

فكره عشوائيه تانيه : صناعه الافلام عمليه اختياريه مش ديمقراطيه خلاص ماعادش الاستاذ طيب القلب في التصوير من هنا ورايح ههههه .

الاف ام في السياره مشغلين اغنيه هندي من فيلم قصه حب ..كومار جوراف و فيجتا شفته 3 مرات في يوم واحد
وكان نفسي ابقى زي كومار جوراف

قابلت كومار جوراف و قلتله كده (انه كان نفسه يبقى زيه) كنت شفتله فيلم مع ماما ..غريبه ازاي الذكريات مرتبطه بنجوم الافلام هما فعلا مهمين .حضن ليه .

طيب ده كان امبارح
النهارده كاران جوهر كان عاملينا اختبار بيقول شوفو تعرفو تقولولي مين ده ؟ شوفو الصوره

تويتر شهر ابريل مترجم Hide

طبعا عرفنا مين ..ههههه صوره شارو وهو طفل بس هتشوفو تعليق شارو على الحكايه لانه بعدها على طول شارو جيه

تويتر شهر ابريل مترجم Twit17
في طريقي للتصوير ..متاخر شويه ..بس ادركت اخيرا انه اصعب حاجه في ان الواحد يلعب بطل خارق هي انه يلبس اللبس بتاعه ! (ههه عشان ضيق و استريتش و اكيد بيحرر كمان )

تويتر شهر ابريل مترجم Twit18

ايوه شكلي كان لطيف وانا طفل الغريبه اني مشفاكر اي حاجه من السنين دي كانها حياه تانيه انا عشتها قبل كده.

تويتر شهر ابريل مترجم Twit19

مين اللي في الصوره دي يا أخي ..شكله مالوف ... اتمنى تكون بتقضي وقت جميل و مبروك على اول جائزه لاسمي خان والبقيه تاتي

و رد عليه كاران فعلا ..

تويتر شهر ابريل مترجم Oftwit

في الحقيقه ..دي صوره اظرف طفل انا شفته ..مع انه اريان صوره و هو طفل اظرف بكتير ..بس جوري (المفتريه)
مش موافقه تخليني احطهم هنا ..

تويتر شهر ابريل مترجم Twit110

بطل خارق عنده برد ..و صدره محشرج ..في خلال تصوير الاكشن بيكح و مش عارف يتنفس كويس ..
ساخر قوي مش كده !

تويتر شهر ابريل مترجم Twit21
لما كنت صغير ..كنت بربط فوطه على رقبتي و البس بنطلون اختي الاستريتش الضيق و مايوه الاحمر بتاعي عليه و البس ماسك للعنين و كنت عايز اطير (ههه)

تويتر شهر ابريل مترجم Twit22
5 ايام ممتدين للتصوير ..بعد كده هاقعد و اعملكم صوره لا ار ايه وان زي ما وعدتكم ..و هاحطها قريب..

Paposhka
Paposhka
Admin

تويتر شهر ابريل مترجم Empty رد: تويتر شهر ابريل مترجم

مُساهمة من طرف Paposhka الإثنين يونيو 07, 2010 5:12 am

اريان و سوهانا بيطيرو من غير لبس الابطال الخارقين .اريان بيعمل حركات ججميله بالتايكوندو و سوهانا بتلعب مالكهام (حاجه شبه الجمباز بس هندي و تقليدي) هما الاتنين لياقتهم عاليه عايز ابقى زيهم.

اوكي يا جماعه لازم اروح دلوقتي ..انا في التصوير اهو و المخرج زمانه اتعصب ..وعدته اكون جاهز على 12 و هاقدر اكون جاهز على 12:30 لو اسرعت شويه .

تويتر شهر ابريل مترجم Twit25

انا جاهز عشان انقذ العالم ..جاهز عشان اطير ..و اهو جالكم اهو اللي بيصفر ورار المشاهدين ..انه طائر ..انه طائره ..

لا انه الرجل اللي عنده برد الخارق .مالبس اللبس و جاهز يصور ! )

Paposhka
Paposhka
Admin

تويتر شهر ابريل مترجم Empty رد: تويتر شهر ابريل مترجم

مُساهمة من طرف اشواريا راى الجمعة يونيو 18, 2010 11:51 am

تويتر شهر ابريل مترجم Ok0R4-ccD2_746082303
اشواريا راى
اشواريا راى

المساهمات : 9

- مواضيع مماثلة