Sharukhania
اهلا يا شاروخاني يا كبير نورت الامبراطورية كلها

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

Sharukhania
اهلا يا شاروخاني يا كبير نورت الامبراطورية كلها
Sharukhania
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
راديو بادشاه

المواضيع الأخيرة
» أغاني فيلم Darr
تويتر شهر مايو مترجم Emptyالإثنين مارس 19, 2012 9:41 am من طرف rokikaka

» صور الكينج الجزء الاول
تويتر شهر مايو مترجم Emptyالأحد فبراير 05, 2012 10:47 am من طرف زوزو

» هايات يا جماعة
تويتر شهر مايو مترجم Emptyالثلاثاء يناير 31, 2012 4:36 pm من طرف زوزو

» صور من فيلم kabhi khushi kabhi gham
تويتر شهر مايو مترجم Emptyالأحد ديسمبر 11, 2011 1:38 pm من طرف روسان

» فيلم ماي نيم از خانMy name Is Khan جودة عالية وترجمة احترافية
تويتر شهر مايو مترجم Emptyالأربعاء يوليو 20, 2011 5:56 am من طرف reham

» من هو الامبراطور خان (الملك سابقا)
تويتر شهر مايو مترجم Emptyالأحد أغسطس 08, 2010 9:08 am من طرف مادهوري محبه شارو

» لقاء مع الكينج شاروخان اجرته مجلة L' Officiel الفرنسية
تويتر شهر مايو مترجم Emptyالجمعة يونيو 18, 2010 12:03 pm من طرف اشواريا راى

» تويتر شهر 3 من البداية مترجم
تويتر شهر مايو مترجم Emptyالجمعة يونيو 18, 2010 11:55 am من طرف اشواريا راى

» تويتر شهر ابريل مترجم
تويتر شهر مايو مترجم Emptyالجمعة يونيو 18, 2010 11:51 am من طرف اشواريا راى

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
Paposhka
تويتر شهر مايو مترجم Vote_rcapتويتر شهر مايو مترجم Voting_barتويتر شهر مايو مترجم Vote_lcap 
Dil Se
تويتر شهر مايو مترجم Vote_rcapتويتر شهر مايو مترجم Voting_barتويتر شهر مايو مترجم Vote_lcap 
اشواريا راى
mado
MONY SRK
alsaraa mohamed
زوزو
روسان
rokikaka
reham

تويتر شهر مايو مترجم

2 مشترك

تويتر شهر مايو مترجم Empty رد: تويتر شهر مايو مترجم

مُساهمة من طرف Paposhka الإثنين يونيو 07, 2010 5:33 am

تويتر شهر مايو مترجم Tw15
زوجتي في نيورك ..و انا هاخد بالي من الولاد الكام يوم الجايين او هما اللي هياخدو بالهم مني في الحقيقه .جدول الار ايه وان متذبذب كل شويه يتغير !

تويتر شهر مايو مترجم Tw14a

الكل بيتمنى ان الهند تكسب في كاس العالم للكريكيت و كويس اننا متتطلعين للمباره الجميله تحيا الهند ..

تويتر شهر مايو مترجم Tw13

قابلت جوري في الحفلات اللي الولاد و البنات بيقفو في ركن قصاد بعض و يسالو بعض اذا كان ممكن يرقصو مع بعض لا مش بندم على اي فيلم عملته ( بيرد على اسئله زي ماهو واضح )

تويتر شهر مايو مترجم Tw12i

امي حبت جوري - و انا هاعمل فيلم دون 2 بعد ار ايه وان في مارس عايز اعمل فيلم صغير و دمه خفيف ..

تويتر شهر مايو مترجم Tw11

مش بفتكر اسماء فعلى سبيل الامان بناديهم حبيبت قلبي وكده (هههه قصده اصحاب بنته البنات طبعا !)- ايوه اخونا ساتيش هيكون في ار ايه وان - هاطلب السعاده لولاده (حد بيساله لو قالولك لك امنيه مجابه )
تويتر شهر مايو مترجم Tw25
مش بفهم في السياسه - حبيت سوديس - في العادي بشتغل مع المخرجين وهما اللي بيختارو الممثلات - انا بكتب كتاب و مش لاقي وقت اخلصه ..
تويتر شهر مايو مترجم Tw24
انا بستخدم نوكيا كميونكيايتور 90 هو فعلا جميل - لا ماهربتش من المدرسه عشان اروح حانه او اشرب سجاير -
قزلي لجوزك ياكل بانتظام عشان يفضل عنده لياقه (واضح انها نصيحه صحيه )- اهلا يا يابان (هههه في ناس مصممين بيعتلو رسايل بالياباني او صيني اهو شويه رسومات كده وده رده عليهم ! بس تقريبا حد قالو انه ده ياباني )

تويتر شهر مايو مترجم Tw23
كلام فارغ عن جراحه رئه و الخ ههههه - كنت عايز اروح الجيش و انا صغير و وصلت لاني بقيت بشتغل في الافلام بتكلم عن اني اغير خططي ؟

تويتر شهر مايو مترجم Tw22
بشتغل 10 ساعات - مابسيبش البيت من غير اللاب توب و الكليندر ( جهاز شركه امازون منزلاه عشان زي حاسوب كفي لقراءه الكتب عليه واللي قلدته ابل و نزلت الاي باد بس تاتش بقى!) - عملت حفلات في فيجي و ترداد و دار السلام و الخ ..- لا مش بتابع رياضه السيارات

تويتر شهر مايو مترجم Tw21

اوكي هاروح عشان الولاد بينادو علي وهارجع بعدين لو مش هاشوف فيلم مع الولاد بالليل ماما مش موجوده فنعمل كل الحاجات المحظوره بقى ههههه

و لما رجع بعدها بيومين ..

تويتر شهر مايو مترجم Tw35
كنت بيعدي عن الردار شويه قاعد مع الاولاد وبحكي قصص و قاعد بحدق في الفراغ
من بكره هابتدي 4 ايام صعبين تاني .جاهز ارجع ..

تويتر شهر مايو مترجم Tw31
اول نظره على الفيلم ار ايه وان لسه بدري عليها قوي ..يمكن الشهر الجاي نشوف موضوع البوستر انما فيديو لسه بدري قوي ..

تويتر شهر مايو مترجم Tw32
ايوه شفت افلام كتيره شيرلوك هولمز "عجبتني الخناقه و الكيميا بتاعه الممثل " و الرجل الحديدي 2 و لفلي بونز و هوت رود و كونج باو ..(اسماء الافلام اللي شافها )

تويتر شهر مايو مترجم Tw34
و شفت بارتيز اندر اتاك (اطراف تحت الهجوم ) اطراف اي كلام هههه و مش عارف هما سياسين و لا ايه و شكلهم كده هما سبب كل المشاكل ..(مش فاهمه دي ايه ! بس يلا )

تويتر شهر مايو مترجم Tw52
الشغل ممتع اذا انت فكرت فيه كده و شغلنا بيعرفنا اكتر الوقت .وانا بحب اتعرف على اني ممتع .العمليه اهم من النتيجه .

تويتر شهر مايو مترجم Tw42
احلى جزء في كاس العالم للكريكيت هو لما بيعزفو السلام الوطني قليل قوي لما بنشترك في حاجات عالميه كده عشان نسمعه ..

تويتر شهر مايو مترجم Tw44
و انا في طريقي للشغل ماعرفتش اتصور ازاي فبصيت بعيد و خلاص في الفراغ (الصوره لذيذه تلاقوها هنا )

تويتر شهر مايو مترجم Tw51
الصوره باللاب توب بتاعي بشوف المدينه اللي بحبها الناس بتقول شكلي تعبان بالعافيه و نظره حزينه (كان عينيه فيها دموع يقصدو) انا بتاع النظرات المتعبه

تويتر شهر مايو مترجم Tw53
صنااعة الافلام عامله زي العلاقات ممتعه ..مثيره ...و انت مش عارف هيحصل ايه في الاخر

تويتر شهر مايو مترجم Tw55
و دلوقتي رماد سريع ز الكريكيت خلص تاني والمره دي في 5ساعات انا عارف انه الرياضه فيها الخساره و المكسب و الخ بس كنت بتمنى الهند تكسب .

تويتر شهر مايو مترجم Tw61
ابعتو لي رد كويس على تهديدات وزي ما حد يهددك و انت ترد عليه بذكاء تخرسه خلي الابداع ينسال...

تويتر شهر مايو مترجم Tw62
اناعايش في عالم بكر السينما (البكره اللي بيلف عليه شريط السينما) في ال20 يوم الجايين
و كنت بعيد عن العالم الحقيقي الا لما بتصارع مع ولادي و هما يغلبوني

تويتر شهر مايو مترجم Tw63
مافيش حد بهددني انا بس شوفت فيلم و كل مالشرير يقول للبطل حاجه زي هاقتلك ..الشخص الطيب الفرد يرد بذكاء .

تويتر شهر مايو مترجم Tw64
ايوه دلوقتي في التصوير و سوهانا عيد ميلادها قرب و لازم افكر في افكار هدايا هي عامله زي العروسه الجميله
متهيالي كل البنات بالنسبه لابهاتهم كده .

تويتر شهر مايو مترجم Tw71
هاخد سوهانا و نروح نسبح بتكسف من السباحه قدام الناس و مش سباح كويس كمان .سباحه او غطس او ماتدخلش في فلسفتي بتاعت الميه.

تويتر شهر مايو مترجم Tw72r
كمان كنت عايز اعرف من الشباب الصغير هي زميل دي لسه مستخدمه و روشه ولا خلاص راحت عليها زي اشوفك ويا أخ و ياروش بالقوي .

تويتر شهر مايو مترجم Tw73
انا عاجبني اخينا ماتشا (مش عارفه الاقي لها زي هي معناها رجولي او راجل جامد حاجه كده!) هي شبه كلمه هنديه جنوبيه سمعت ممثل بيقولها في ارايه وان و كنت عايز اعرف عشان الاطفال مايفتكرونيش ساذج !
تويتر شهر مايو مترجم Tw74
شكرا للمساعده اللغويه حاسس بنور المعرفه هاروح اتغدى مع نصيبي من المعرفه من المصطلحات المتميزه اخواني و اخواتي اشوفكم بعدين
Paposhka
Paposhka
Admin

المساهمات : 99

https://sharukhania.yoo7.com

مُساهمة من طرف Paposhka الإثنين يونيو 07, 2010 5:36 am

وفي يوم تاني ...

جوري رجعت ...

تويتر شهر مايو مترجم Tw75

زوجتي وامها و ام امها و بنتي مع بعض مخلين عدد الرجاله عندنا مش محسوب في البيت تجعيدات جميله و بريقو غمازات محاوطينا .

تويتر شهر مايو مترجم Tw76
كنت بفكر اني اتربيت في عالم النساء و عشان كده يمكن انا بحبهم قوي .

تويتر شهر مايو مترجم Tw81
هاروح اصور دلوقتي .كلنا شكلنا مجهد و ملخبطين في الحر و الخدع السينمائيه ماثره علينا كلنا ..الاجازة منتظره بفارغ الصبر ..

تويتر شهر مايو مترجم Tw82
العمر 44 و درجه الحراره فوق الاربعين بدله مطاطيه و ضيقه جاهز اطير ليه احنا بتعمل كده ..احنا كلنا اتخلقنا لسبب ..عشان نحلم و نؤمن ب حركة الكاميرا الدائره ( لسه قايلنا على معناها من كام يوم !)

و في يوم تاني ...

تويتر شهر مايو مترجم Tw83
رايح دلهي بكره عشان اصور لتاج اوور 150 سنه و عالم التفوق بتاعهم و الواد مع السياره تسلا . رؤسائي المفضلين

تويتر شهر مايو مترجم Tw84
زوجتي مقاس وسطها 29 في الجينز .البدله المطاطيه بتاخد البوصات اقل من الحقيقي .الجينز بتاععها بيقع من غير حزام و بتفضل ترفعه زي تشارلي شابلن (هههه! يانهار)

تويتر شهر مايو مترجم Tw85
كلبي الاسود الجميل هالك مش كويس تعبان قوي انا و الاطفال عيطنا عشانه كتير امبارح انا بعتقد انه بياخد باله مننا كلنا بتمنى انه يتحسن قريب بحبه .

تويتر شهر مايو مترجم Tw86
دلوقتي انا في التصوير عشان ديش تي في و بعد كده تصوير ار ايه وان بعد سنين كتير فترتين العمل زي زمان و 10 من اخر مره اشتغلت فترتين شغل

تويتر شهر مايو مترجم Tw91
في استديو ياش راج هيكون من الجميل اني اشوف الاستاذ ياش و اديتيا ماشفتهمش من فتره اهلا يا عدي انت هنا ؟ (عدي على تويتر على فكره) اشوفكم كلكم بعدين بكل حب و سعاده .

تويتر شهر مايو مترجم Tw92
ماشي في شوارع دلهي ..حاسس كان ابويا و امي حوالي مشيت في الشوارع دي معاهم طول الوقت وحشونب بس حاسس بيهم .
Paposhka
Paposhka
Admin

مُساهمة من طرف Paposhka الإثنين يونيو 07, 2010 5:39 am

تويتر شهر مايو مترجم Tw93
في المطار قاعه الانتظار بتمنى لو كان في تويتر في الجنه و اقدر ابعت لابويا و امي كان المفروض اروح ازورهم في المقابر .

تويتر شهر مايو مترجم Tw94

تاج اور كان ممتع و حر جدا دلهي مولعه .دايما بستمتع بخروجات تاج اوور بابن و الفريق بتاع شركة تاج اور متالق و مسلي و هاقدم ساعه جديده بندلدم (ماركة الساعت المشهوره طبها و الفاخره جدا تاج اوور وهو هيعملهم حمله جديده )

تويتر شهر مايو مترجم Tw95
دلهي حبيبتي زي ماهي جميله كل الناس هناك شكرالدفء مشاعركم و كمان التكه الحمر (العلامه الل بيحطوها عشان البركه ) على جبيني مخليه شكلي احلى كده مش كده هههه

تويتر شهر مايو مترجم Tw101
لا مش هاحضر الماتش بتاع الكريكيت للايفا (اول مره اعرف ان لهم ماتش على فكره بس هو قال مش هيحضره و لا هيلعب فيه ! )

تويتر شهر مايو مترجم Tw102
يمكن لاني محاط بالنساء عندي نظريه قويه فان الناس مش بيعاملوهم صح سواء كلاميا او عمليا .

تويتر شهر مايو مترجم Tw103
المفروض تقولهم كلام حلو وتكون صادق فيه تشاركهم جمالهم باحترام ..تحبهم بدون مبالغه ..و تعمل كل ده و تعرفعهم انهم محبوبين .

تويتر شهر مايو مترجم Tw104
كمان لكل الشباب خليكم ساحرين مش لعوبين ..اذا كنت عايز تثبت انك راجل بتعاملك العنيف معاهم فانت مش راجل كفايه .

تويتر شهر مايو مترجم Tw111
في التصوير دلوقتي لازم اروح اقلع و البس و ابتدي تمثيل و اتمنى نخلص النهارده تقل الحمل علينا دلوقتي بحبكم كلكم سلام ..

و في يوم اخر ....

تويتر شهر مايو مترجم Tw112
كنت نايم قوي الصبح لما ولادي جم يسلمو علي قلتلهم خلو بالكم من اصحابكم اللي بيطلعو فضائيين ..زمانهم بيقولو اني اتجننت

تويتر شهر مايو مترجم Tw113
ايوه بستخدن بيسودنت لو هو ده السؤال ..وانا بالف كل القصص اللي بقولها لولادي عشان اسليهم .

تويتر شهر مايو مترجم Tw114

معظم الحاجات اللي بعملها اعلانات بتكون لكل الناس بيستخدموها فانا عايزهم يستخدمو اللي انا ببيعه ..( يعني يقنع الناس انها تشتشري الحاجات اللي بيعلن عنها )

تويتر شهر مايو مترجم Tw115
الرجاله الاقوياء مش محتاجين يكسرو طوب عشان يبينو قوتهم ايذاء الاخرين او اساءة معاملتهم هو اول حاجه تصرف غير رجولي اي حد ممكن يعمله ولا يغتفر .

Paposhka
Paposhka
Admin

مُساهمة من طرف Paposhka الإثنين يونيو 07, 2010 5:41 am

تويتر شهر مايو مترجم Tw116
كاميرا دايره و حركه ..

تويتر شهر مايو مترجم Tw121
هارجع اصور باتمنى انه يخلص كل يوم مشكله تحصل و نتعطل يوم كمان الاحساس بالامل مابيحلش المشاكل الحقيقه بتاعة الجدول الزمني .

تويتر شهر مايو مترجم Tw122
مافيش فيلم بيمشي بسلاسه ابدا و هو ده سحر صناعة الاحلام من نترات الفضه "هما لسه بيستخدومها مش متاكد "

تويتر شهر مايو مترجم Tw123
اجمل الامنيات لدجو (اسم الدلع بتاع ريتك روشان) كايتس .هو اشتغل فيه بكد و في كل فيلم .و شخصيه متفانيه .ان شا ءالله كلكم هتحبو الفيلم .

تويتر شهر مايو مترجم Tw124
انا كلي تضاد و اختلافات مبسوط زعلان في نفس الوقت شبعان و جعان خجلان و جرئ و جد و بهزر مترابط و ممل زوجتي بتقول علي شاروخ 1 و شاروخ 2

تويتر شهر مايو مترجم Tw125
في التصوير دلوقتي ..لازم اسيبكم كلكم بتمنى تقضو يوم جميل كلكم شارو 1 و شارو 2 بيقولو باي دلوقتي بتمنى لو واحد منهم كان في البيت مع الاطفال .

تويتر شهر مايو مترجم Tw126
احتفالات كايتس في البيت ..من الجميل اني اتضيف دجو و الفريق اشتغل بجد و عملو فيلم رائع شغل جميل انوراج .

تويتر شهر مايو مترجم Tw132

غنيت اغنيه لسوهانا بمناسبه عيد ميلادها .متهيالي هي و انينا و شانيا كانو مكسوفين شويه ..ده الثمن اللي لازم يدفعوه عشان اكون ابوهم و عمهم .(عايز يقول يستاهلو ! هههه )

تويتر شهر مايو مترجم Tw133

كيناترو بيغني لينا بروح مرحه و جميله زي كايتس (كيناترو ده اخو باربرا موري البطله الاتينيه بتاعت كايتس !)

تويتر شهر مايو مترجم Tw134
ماكنتش اعرف ان سوزان ممكن تغني زي الحلم كده موهوبه وقت قليل قوي ان تلاقي موهبه زي كده

تويتر شهر مايو مترجم Tw135
من المحزن لما الحياه تنتهي فجاه بالنسبه لحد .دعواتي للعوائل اللي فقدو احباءهم في تحطم الطائره (في طياره في منجالور تحطمت من يومين و كل اللي على متنها ماتو )

تويتر شهر مايو مترجم Tw141
الشر و الماسىسي ربنا عملهم عشان في وجه منهم افكارنا النبيله بتظهر .بادراك الموت بيخلينا احسن ( الخلاصه الموت علينا حق ! )

تويتر شهر مايو مترجم Tw143

هاشوفكم كلكم بعدين اصحاب بنتي كلهم في البيت .انا مسميهم فريق شاروخ ..عصابتي من البنات الحلوين اللي بدربهم عشان يكونو اقويا و رياضيين .

تويتر شهر مايو مترجم Tw11g

زهقت من الخلفيه بتاعتي فدابو رتناني (المصور المشهور و بيتكلم هنا عن خلفيه البروفايل في تويتر)اصر اني استخدم الصوره دي .انا شاكر لكل اصدقائي اللي دايما بيجتهدو عشان شكلي يطلع حلو .(شوفو البروفايل
تويتر شهر مايو مترجم Tw12

كنت مزحوم شويه بالتصوير تاني .و كمان استريحت يوم واحد في التحديق في الفراغ بتاع حياتي المزدحمه

تويتر شهر مايو مترجم Tw13
ولادي وحشوني قوي بتمنى يكونو صاحيين نفسي انام و احضنهم ..كان يوم صعب في التصوير و محتاح حضن ناعم من اطفالي في البيت
تويتر شهر مايو مترجم Tw14

ماشفتش الحفله بتاعة جوايز دوري الكريكيت مبسوط انكم استمتعتم بيه .انا عايش عشان اخلي الناس تبتسم بالرغم انه في شويه ابتسامات و انا بحضر للشغل

تويتر شهر مايو مترجم Tw15

بنتي اخدت ممتاز في شهادة الدرحات بتاعتها كلها وصحتني الساعه 7 الصبح عشان تقولي و هي زعلانه عشان ماخدتش امتياز بتفوق .مبسوط ان كل الناس بتحب التفوق.

تويتر شهر مايو مترجم Tw16

شكلها هتمطر النهارده في مومباي .كويس عشان الحر و المحاصيل بس التصوير ممكن يتأثر بتمنى انه احنا نعرف نتصرف.

تويتر شهر مايو مترجم Tw22
وصلت التصوير دلوقتي .هابقى احكي معاكم بعدين مع حبي الكبير لكم كلكم سلام .

تويتر شهر مايو مترجم Tw23b
حاسس باحاساس كويسه بشتغل مع طاقم عمل لطيف ..انوباهف و نبكولا و نينو و اندي و جيف واشبال ريد تشيلي اللي كبرو بقو متحملين المسؤليه الرجاله دلوقتي .

تويتر شهر مايو مترجم Tw24

بشتغل الصبح و بالليل و لو عرفت انه ربنا كان عايزنا نلعب في الدنيا عشان نشتغل في الاخره يبقى كده ضيعت اجازاتي على الفاضي .

تويتر شهر مايو مترجم Tw25

بوبي بيستجيب و بيتحسن ..بكره هابعت الطاقم كله عشان يحس بالتصوير اللي مش هو من غيره وحشني قوي .

تويتر شهر مايو مترجم Tw26
وصلت البيت اهو عايز اتحط في حمام ثلج ..حاجات حمرا و سودا و زرقا في كل جسمي .و فتحت الحوض في نص الهوا
بس مش زي ما ابني بيعملها .
Paposhka
Paposhka
Admin

مُساهمة من طرف Paposhka الإثنين يونيو 07, 2010 5:44 am

تويتر شهر مايو مترجم Tw31

ياه شكرا على 400 الف متابع و اكتر منكم قريب هنبتدي البلد الصغير بتاتعتنا يلا ابعتو لي اسمها بكره
دلوقتي هاروح ارتاح سلام و حبي لكم كلكم.

تويتر شهر مايو مترجم Tw32
عندي خطه جديده لنا اول ما التصوير يخلص نهاية الشهر ده ..نسال سؤال و احسن اجابه او سؤال ياخد جايزة و كده

تويتر شهر مايو مترجم Tw33
اكيد محتاجين نحط نظام عشان نخلي الجوايز توصلكم ...فهتاخد وقت هازبطها قريب (في تويته واقعه من موقع الصور بيقول فيها انه ممكن كمان يبعت للفايزين يقابلهم او يحيبهم التصوير !)

تويتر شهر مايو مترجم Tw34
دلوقتي ماتبقوش كده يعني ايه يعني ايه جوايز ههههه الفكره نفسها اللي مهمه و هاشوف فكره لحاجات غير قابله للتلف عشان اعرف ابعتها لكم .()

تويتر شهر مايو مترجم Tw45

جافيد صاحيب احسن كلماته ..(مش متاكده بالضبط) طاقتك و حياتك و دنيتك من طريقه تفكيرك هو ده اللي يوجهك و ليه تحلم حلم صغير ( لو عشقت اعشق قمر و لو سرقت ..تويتر شهر مايو مترجم Msn-wink)
تويتر شهر مايو مترجم Tw46

في بعض الناس بتشتكي من العدد المبالغ في من التويتات ..بقدم اعتذاري لهم لو ده ازعجهم مش باقدر ابعت رسايل على تويتر في وسط التصوير و عشان كده بحاول اعوضها و دلوقتي في التصوير سلام .

تويتر شهر مايو مترجم Tw51

بحبكم كلكم..
تويتر شهر مايو مترجم Tw52
عندي حاله ملل لاني في الموده ده يمكن عشان نمت كتير .احنا بنخاف من مواجهه توابع الحقيقه اكتر من خوفنا من مواجهه الحقيقه نفسها

تويتر شهر مايو مترجم Tw61o
اسعد وقت في اليوم لما اطفالي وهما لابسين شورتاتهم بتاعة الكوره و جزمهم الصغيره و رايحين يلعبو الماتش الكبير بعنيهم النعسانه .

تويتر شهر مايو مترجم Tw62

خلفيه موبايلي النوكيا كلبي اسمه داش - احب طبعا اني اتعامل مع المخرج الاستاذ ماني ريتنام بس مافيش حاجه قريبه دلوقتي .
تويتر شهر مايو مترجم Tw63
صورت كويلا في الشمال الشرقي - معجون الاسنان بتاعي ازرق ..وليه عايز تعرف ؟!(هههه)

تويتر شهر مايو مترجم Tw64
الشخصيه خليط مني و الخيال (شخصيته في ار ايه وان) - لما بكون لوحدي بقعد في المكتبه - العالم بتاعي هو عائلتي

تويتر شهر مايو مترجم Tw65

رقم موبايلي 555 420 1965 ههههه - لعبت كوره بجد ..مش اقل من 3 سنين فاتو .

تويتر شهر مايو مترجم Tw66

عيش حياتك لاقصى حد بس في اطار القانون - جوري في فستان ابيض بتكون جميله - 42 بالنسبه لدوجلاس ادامز

تويتر شهر مايو مترجم Tw55

المكان المفضل بيتي - ماعتقدش اني هاقدر احضرحفله الايفا ..شغل كتير هنا هشتاق لكولمبو .

تويتر شهر مايو مترجم Tw56

ماخدتش بالي من عارضات فيكتوريا سيكريت ..دايما بيكون ذهني مشتت هههه- ار ايه وان ماشي كويس متهيالي .

تويتر شهر مايو مترجم Tw67
لازم امشي دلوقتي ..بحبكم كلكم ..عندي قعد لمناقشه قصه ..
باي باي

Paposhka
Paposhka
Admin

مُساهمة من طرف اشواريا راى الجمعة يونيو 18, 2010 11:50 am

الف شكر على المجهود الرائع
اشواريا راى
اشواريا راى

المساهمات : 9